Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 19 mei 2017

Goedemorgen lieve allemaal!

Vandaag mag ik jullie hier een creatie laten zien en hiervoor heb ik de cover van een notitieboekje bewerkt en dat vind ik zo leuk......ik ben dol op notitieboekjes om b.v. mooie teksten in te bewaren want ik ben dol op teksten of om ideeën in op te slaan en voor nog zoveel meer!


Als eerste heb ik de kaft ingesmeerd met witte gesso en daarna heb ik met nog een laag er een lapje stof op gesmeerd en geplakt en hier wat vouwen/rinpels in aangebracht en er daarna nog een extra laag gesso op gedaan zodat alles goed dekt.
Daarna ben ik gaan sprayen met CraftEmotions ink spray's eucalyptus, mint en sepia en heb hier met water op gesprayd zodat het gaat lopen, ook heb ik nog turquoise en carribean blauw acrylverf gebruikt verdunt met water en met een penseel aangebracht, je blijft net zolang bezig totdat je tevreden bent.
Het mooie chipboard frame, de grote en kleine metalen bloemen, de vlinder en het langwerpige embellishment onder de vlinder heb ik eerst met zwarte gesso ingesmeerd en daarna bewerkt met de acrylverf en de Nuvo Mousse burnished bronzepacific teal en Indian Gold.
Her en der zitten 3D Balls medium en small, alles zit erop gelijmd met gel medium.
Op de kleine bloemen zitten plakparels



Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Ik wens jullie een heel fijn creatief weekend als je daar tijd voor hebt.



Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:
Dutch Doobadoo Gesso wit.
CraftEmotions Ink Spray eucalyptus.
CraftEmotions Ink Spray mint.
CraftEmotions Ink Spray sepia.
Creall Top Deco Acrylverf turquoise.
Creall Top Deco Acrylverf carribean blauw.
Penselenset Nylon.
Wycinanka Chipboard Sweet Dreams Frame no. 5.
Metalen Embellisments bloemen wit met parel.
Metalen Embellishments bloemen mat goud.
Metalen Embellishments Vlinder.
Metalen Embellishments Langwerpig.

2 opmerkingen: