Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 23 april 2017

You're in my thoughts.....


You're in my thoughts...




Dit kaartje laat ik vandaag zien als DT lid van CraftAddiction.
Het is een kaartje met een mooie tekst geworden en als basis heb ik de
 Dutch Doobadoo mal Card art vouw 2 gebruikt.
Wit, roze en paars linnen karton, met distress tool bewerkt en gekleurd met distress inkt.

Op wat dikker papier (geschikt voor mixed media) heb ik met distress oxide de achtergrond gemaakt. Zo super om mee te werken en iedere keer verras je jezelf want het wordt iedere keer anders. Zo Top.

Voor de paarse achtergrond het mask gebruikt van Studio Light. 
Licht ingekleurd met pan pastel. 
Het plaatje en de tekst komt uit het vel EASYCS559 van Studio Light.



De nieuwe stempel van Studio Light STAMPSL176 met 
Versa mark gestempeld en witte embossingpoeder erover. 
Even verhitten met het embossingtool en wat een mooi resultaat geeft het.




Alle onderdelen op de juiste maat gesneden en bewerkt met de distress tool 
en de bijpassende kleur distress inkt.
De bloemen en het takje erbij gezocht.
Alles opgeplakt en ook foam tape gebruikt om wat meer diepte te krijgen.

De kaart gevouwen zoals ik het leuk vind en bovenaan door alletwee de onderdelen gaatjes gemaakt en hierdoor een paars lintje zodat de onderdelen aan elkaar zitten en je de kaart gemakkelijk neer kunt zetten.

Een leuke bewerkelijke kaart om te maken en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om met deze leuke mal aan de slag te gaan.




Hieronder plaats ik de door mij gebruikte materialen en door een klik op de foto kom je bij het juiste artikel in de webshop van CraftAddiction terecht.

Tot de volgende keer,


 dd mal    mask    dtstress inkt   



 paars    roze    blauw

 vel    tool    takjes


 wit    roze    paars  



 versa mark    embossing    tool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten