Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 27 april 2017

Follow Your Dreams

Goedemorgen lieve allemaal, allereerst wens ik jullie allemaal een hele fijne Koningsdag!
Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien hier op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog, het is een LayOut geworden waarop ook vlinders zijn verwerkt zodat het ook bij de lopende challenge van CraftAddiction past en gewoon omdat ik weg ben van vlinders.


 Allereerst heb ik de achtergrond ingesmeerd met clear gesso, daarna heb ik met een Dutch Doobadoo mask stencil structuurpasta aangebracht, dit laten drogen en met de Nuvo mousse wat schaduw aangebracht bij de diamand-vormen (structuurpasta).
Daarna heb ik wat Spray op een boterhamzakje gespoten en gemengd met water (sprayflesje met water) en dit op de achtergrond gewreven, daarna nog wat spetters ermee aangebracht en ook witte en zwarte spetters met verdunde witte en zwarte gesso.


Her en der is gestempeld met Memento inkt en een Bits and Pieces stempel van Crealies.
Op de bloem en her en der zitten zwarte microbeads.


De chipboard tekst is van Wycinanka en ook deze is bewerkt met dezelfde mousse, het frame van chipboard heb ik bewerkt met Versamark transpaprante inkt en zwarte embossingpoeder.


Verder heb ik nog wat bloemen/roosjes, blaadjes, touw, vlinderstempels, Distress Inkt black soot en wondgaas (gekleurd met de spray) gebruikt.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze LayOut.
Geniet nog van deze dag.
Lieve groetjes, Danoesja.

1 opmerking:

  1. Wat mooi Danoesja, en wat een mooie details zoals die zwarte mini kraaltjes. En volgens mij een foto is van jou? wat een snoepie was je zeg! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen